mandag den 23. april 2012

Weekend i Rørvig

Et par ekstra fridage, gav os mulighed for at tage på forlænget weekend i sommerhuset. Der var fokus på hygge, hunde og god mad :-)

Trille hygger i Haven er en lille film med Trille i hovedrollen. Den første prøve på hvordan det nye kamera virker...



Og hundene nyder det i den grad - Mio elsker bare at være ude - det meste af tiden blev brugt på at ligge på terrassen og bare være hund. De fik marvben og lækre sager, lange gåture, løbeture og lidt agilitytræning. Køreturen gik godt både ud og hjem for Mio, så intet at klage over hvad det angår

Her er vi på strandtur i skønt solskinsvejr:


Vi havde taget Trilles lille flydedummy med, og der blev leget vildt med den:


Trille er stærkt fikseret på dummy'en:

Og Mio vil også være med:

Trille i spring:

Hvem kommer først?

Trille selvfølgelig!

Da der bliver for meget gøen, ophidselse og stress lægger vi dummy'en væk og nyder bare stranden, havet og himlen...
 

Jeg fik eksperimenteret en del med kameraet






 En dreng og hans hund - ægte Lassie stil....
 

Her er min hjemmelavede agilitybane.
  'Solvognen' bagerst fandt Mio selv på skulle inddrages - kreativ hund...

Altså, Mio var mildest talt ret uinteresseret i at øve agility - men senere da Trille ville være med, blev han peppet helt op - men det er altså noget kludder af have dem begge om benene samtidig - begge hunde tror jo de bliver klikket... Tobias var sød at gå med den ene af hundene, mens jeg trænede den anden. Trille er altså vims til det der - det er lige før jeg tænker, at hvis Mio og jeg ikke bliver kvikkere til det, så må Trille være min aglity-hund og så vil jeg gå til spor eller noget andet med min Mio. Jeg har jo også overvejelser om at anskaffe mig en kickbike - men ved ikke, om det heller er Mio's kop te. Jeg er ikke i tvivl om, at Trille vil elske at løbe derudaf foran løbehjulet. De gange jeg har cyklet med hende i snor, har hun været vild efter at trække...
Læg mærke til min 'fantastiske' højrehandling...

...i foroverbøjet stil :-)


I morges havde vi besøg for enden af haven. Midt i morgenmaden kiggede et rådyr forbi - her er spadserer den videre oppe på milen. Heldigvis var begge hunde inden for, og opdagede ingenting før jeg tog kameraet frem.

Billedet er taget gennem ruden, jeg har så zoomet ind og beskåret efterfølgende i Picasa:




Ingen kommentarer: