mandag den 20. december 2010

Juleinspiration fra Norge

Har igen været på bloggerundfart i Norge, og fundet inspiration til bloggen. Men om det vil lykkes at få det hele til at virke bliver et juleeventyr - derfor er dette indlæg 'forsøgskanin - og vil blive ændret hen ad vejen. Et af projekterne er at skyde et sne-jule-foto af Mio og Trille iført nissehuer (se det på gryogmillisblogg.blogspot.com og sissblogg.blogspot.com ) og finde et sjovt jule design.

Har netop forsøgt mig med at downloade en juleskabelon  - resultatet var forrygende grimt - og som jeg forstod det, ville jeg med det nye design sige farvel til alt det jeg ellers har bygget op på bloggen her - det havde jeg ikke så meget lyst til.... Her er et link til andre skabeloner, jeg for 10 min. siden ikke vidste eksisterede http://btemplates.com/ - men man skal vist bruge mere tid end jeg gider, for at få det til at se godt ud, i december -  så heller lave nogle plader småkager eller strikke en smart julerød sweater til sin hund (Trille er nu vældig smart, og kan holde varmen) som jeg gjorde i går...Fotos følger

Ingen kommentarer: