søndag den 16. januar 2011

Sophie Madeleine - by far my favourite



Jeg forsøgte i torsdags at lægge, for mig, nyopdagede Sophie Madeleines vídeo ind - men det fungerer ikke optimalt - så her er et link til videoen, som jeg synes er super sød og sjov, præcis som Sophie Madeleine også er. Når du alligevel er inde på You tube, så lyt også til den version, hvor kun hun synger den. Eller til hendes duo med veninden Rocky - Rockyandballs. De har lavet nogle sjove numre, bla. 'I Heart You Online', 'The Gay Song' eller min favorit 'Love Cake - The Baking Song'.
Jeg får troligt øvet mig hver dag på min lille ukulele - satte nye strenge på den i går - det var ikke helt nemt, men Tobias hjalp til. Nu kan jeg 'strumme Hawain'....
Tjek det ud Sophie Madeleine: You are my Favourite http://www.youtube.com/watch?v=-kX1uaflYyY - er man James Taylor fan, er der et meget godt bud på en kopi, god fornøjelse!!

Ingen kommentarer: