søndag den 12. maj 2013

På tur i Slovenien!

Jeg befinder mig lige nu i Sloveniens hovedstad! Det var egentlig meningen at jeg ville have blogget på UU-Sjælsøs blog, men den kan jeg ikke finde...så nu kommer der altså en del arbejdsrelateret 'med mere'.

OMG var, hvad der løb gennem hovedet på mig, igår da jeg så den lille flyvemaskine jeg skulle med. Men turen gik fint, jeg sad ved siden af en 'rigtig' slovensk kone, med tørklæde om hovedet, sådan rigtig fra landet.

Lufthavnen i Ljubljana var også bitte lille, og før jeg havde set mig om, sad jeg i en minibus på vej til hotellet.

Eftermiddagen tilbragte jeg med at slentre rundt i byen i silende regn...

her var det så meningen at jeg ville uploade fotos, men det fungerer ikke rigtigt - måske finder jeg ud af det i løbet af ugen.

Nu vil jeg gå ned og spise morgenmad - håber på en super lækker buffet :-)

Ingen kommentarer: