onsdag den 24. november 2010

Mio i den første sne

Så er det blevet vinter, og sne er noget Mio kan lide!!

Nu har vi længe haft muddervejr, og mine supergode gummistøvler, som jeg investerede i her i starten af efteråret, er blevet en uundværlig del af de daglige ture. På med de hjemmestrikkede strømper, gummistøvler og den lange gamle dynefrakke - nu 'hundejakken', og så kan man klare al slags vejr, og selv mosens dybeste mudderhuller.

Og de sidste par dages sne, pynter gevaldigt på de daglige mudder-skvat-ture. Desværre har jeg lagt mig med en lille halsbetændelse (igen!) så ingen tur i går og kun en 'nødtur' idag, så man kunne gå hjem og lægge sig i sofaen, uden at 'hundene hænger i gardinerne'. Jeg håber dog, at jeg hurtigt får det bedre, og vil så tage et par billeder, hvis sneen holder det næste stykke tid. Og med de vejrudsigter vi har fået, skulle der blive gode chancer for at tage nogle stykker af snehunden Mio!
Ingen tvivl om at Mio synes det er herligt, at der er sne. Trille bliver også kåd i snevejret, men bliver  også hurtigt kold. Og nu ned under tæppet, kigge lidt ud på sneen der stadig daler, og en god lang lur mens der er ro på krær'ne.

Ingen kommentarer: